maandag 14 februari 2011

White jazz

Een tijdje terug bracht de onvolprezen Geert S. Simonis de stapelgedichten onder mijn aandacht. Hieronder mijn baksel.



Klik op de foto voor een duidelijker weergave

WHITE JAZZ*
Als ik groot ben zei Michiel
Wees maar niet bang
op hoop van zegen
de postbode belt altijd tweemaal

De literaire kring
toast
in de naam v/d vader e/d zoon

Wij
niet meer dan lucht

de laatste van mijn demonen:
ik zag hoe zwart ik was.

*Bevat werken van -in volgorde van verschijnen - James Ellroy, Barbara Williams, Christophe Vekeman, Herman Heijermans, James M. Cain, Marjolein Februari, Paul Mennes,Tom Lanoye feat. Shakespeare, Jeroen Olyslaegers, Veerle Vrindts, Hugo Claus e.a en Rosey E.Pool & Paul Breman

1 opmerking:

  1. Geniaal :D Ik voel me alwaar vereerd om deel uit te maken van je stapelpoëzie

    Groetjes,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen